Vind het ongelooflijk Bodyrub Recensies en massage-aanbiedingen NU! Als ervaren massagetherapeut weet u hoe moeilijk het kan zijn om uw klant bij herhaling uit te breiden wanneer veel consumenten hun aanbod aanscherpen en bezuinigen op diensten die zij als optioneel beschouwen. Helaas heeft nog niemand een analyseprogramma ontwikkeld om duidelijke numerieke gegevens te presenteren die de gezondheidsvoordelen en prijsbesparingen kwantificeren die kunnen worden bereikt door een programma van nuru-massagetherapie. Dus hoe gaat een massagetherapeut te werk om meer klanten binnen te halen? Bekijk onze lijst met massagemarketingtips voor de beste manier om aan de slag te gaan! Marketingtips voor massages:
1) Stuur ansichtkaarten. wat?ethr u mobiele massage aanbiedt of uw klanten komen naar u toe, nabijheid is het sleutelwoord. Als een klant op weg naar huis van zijn werk kan langskomen voor een ontspannende massage, dan is dat ideaal. De finisher naar huis verbeteren. Wie wil er na een ontspannende massage meteen weer in het drukke uurverkeer springen? Doelbuurten metsolidentificeer uw handelslocatie met introductie-ansichtkaarten met een ongedragen klantenkorting. De USPS heeft een prachtige site waar u bulkmailings naar geselecteerde buurten kunt plaatsen en zelfs de demografie van die gebieden kunt bekijken.
2) Organiseer een Open Huis. Het maakt niet uit wieethAls je nieuw bent in de buurt of gewoon wat nieuwe klanten wilt ontmoeten, is een open huis altijd geschikt als je er een wilt houden. Verzin een vlieger en post deze op mededelingenborden van de gemeenschap, in bibliotheken, medische kantoren, fitnesscentra en luxe appartementencomplexen. Zorg ervoor dat u er ook naar luistert op lokale online beëindigingssites. Maak er een meet & greet van met gratis eten en drinken, en verzamel een aantal massagestudenten om stoelmassages te geven. Gratis aanbieden massage sessies als doorgangsprijzen.
3) Start een Loyalty Rewards-programma. Een beloningsprogramma voor klantenloyaliteit is een grote afstand om klanten terug te laten komen, maar het is ook een aantrekkingskracht voor gerenoveerde klanten. Wanneer mensen op zoek zijn naar een massagetherapeut, willen mensen er de voorkeur aan geven te weten dat ze in de loop van de tijd kortingen en freebies kunnen krijgen, dus zorg ervoor dat u uw beloningsprogramma vermeldt in al uw advertenties.
4) Aanbieding Pakketdeals. Dit is een no-brainer. Wanneer klanten een prijsonderbreking kunnen krijgen door vooraf te betalen voor een bundel dienstenont, iedereen wint. Zij krijgen korting en u krijgt het geld op uw bankrekening. Overweeg om heftig samen te werken met een spa of salon in hetzelfde gebied om ontspannende gezondheidsclubs aan te bieden of zelfs wederzijdse kortingen.
5) Maak online afspraken. Bevrijd uzelf van de telefoonplicht door een online bestelservice op te zetten. Klanten zullen het gemak waarderen om krachtig te plannen bodyrubs bij jou in de buurt zonder te wachten op een terugbelverzoek, en een online afspraakvoordeel zal uw verstrikte aanwezigheid versterken.
6) Publiceer een blog. Plaats regelmatig een convenant over de gezondheidswinst van massagetherapie, de nieuwste doorbraken in de homeopathische geneeskunde, voedingsadviezen, assistent-tensieve toepassing en/of alles waarin u gespecialiseerd bent dat met uw bedrijf te maken heeft. Het publiceren van een regelmatig blog over gezondheid en welzijn en massagetherapie zal de lokale zoekresultaten van uw website een boost geven en u als een spleet in het antwoord vinden.

7) Vind uw niche. Wees niet bang om je te specialiseren, en maak vervolgens gebruik van die specialiteit door te netwerken met sanity care-professionals om klanten te krijgen. Het is niet nodig om te concurreren met dagspa's met verbeeldingskracht die ontspanningsmassages aanbieden wanneer u al het werk kunt krijgen dat u aankunt bij het werken met sportblessures, zwangere vrouwen, fibromyalgiepatiënten, geriatrische patiënten of andere bijzondere klanten.
8) Ga mobiel. Voor veel klanten is het ergste van een massage het einde, wanneer ze zich moeten aankleden en naar huis moeten. Dientengevolge zijn prikkelbare aaidiensten in opkomst, vooral in drukke stedelijke gebieden. Een mobiel massagebedrijf heeft weinig overhead en kan met een virtueel klein beetje werken. Mobiele massageapparatuur kan ook worden opgesteld op zakelijke conferenties, sportevenementen, gezondheidsbeurzen en vele andere typerende goed bezochte bijeenkomsten.
9) Ga zakelijk. Conthandelen naar lokale bedrijven of omvangrijke bedrijven in de buurt en een bedrijfskorting claimen. Ga door de HR-afdeling en bied je hulp aan als een straat om hun gezondheids- en voordelenpakket te verbeteren.
10) Maak gebruik van sociale media. Maak gebruik van een groot aantal sociale-mediatools om online in contact te komen met uw klanten. Enquête onder uw beste klanten om erachter te komen met welke sites ze vol zijn en adapt up professionele pagina's op die sites. Bied ze korting op hun volgende kantoor als ze dat leuk vinden of volg je footboy. Plaats links naar informatieve artikelen en blogs over gezondheid en welzijn, en updates over nieuwe diensten of kortingen die u aanbiedt. Onthoud dat het niet genoeg is om alleen een pagina te hebben; je moet het fris en interessant houden.
11) E-mail- en sms-marketing. Verzamel e-mailadressen en telefoonnummers van klanten en zorg ervoor dat ze mededelingen over speciale kortingen en beschikbaarheid versturen. Sms'en zijn vooral handig voor het invullen van trage plekken waar je geen afspraken hebt. U kunt uw klanten direct laten weten dat u een open tijdslot heeft met een bepaalde korting. Uw klanten zullen bijzonder raken als u bekend bent met dit exclusieve verkeer, en u zult in staat zijn om eventuele hiaten in uw tijdschema op te vullen.
Dit zijn slechts een paar handige ideeën om aan uw algehele marketingproject toe te voegen. Tussen verbinding maken en online marketing, via e-mail, sms en ook netwerken met lokale bedrijven, is er een schat aan mogelijkheden beschikbaar om uw klantenbestand voor massagetherapie uit te breiden. De sleutel is om uw lokale pa . te kennen en te begrijpentron demografische en kies de methods die ze het beste uitrekken. U weet hoe u uw kneedtherapiebedrijf kunt promoten. Wat nu? Wees fier om met hen te communiceren!
Download onze gratis conducteur en bekijk onze TOP-tips voor online en telefonisch communiceren met klanten! E-mail ONTVANG DE GIDS Gerelateerde artikelen Yelp-advertenties annuleren – Wat u als bedrijfseigenaar moet weten in 2022 Als u aan Yelp denkt, denkt u waarschijnlijk aan de website die relaties helpt lokale bedrijven te vinden en door gebruikers gegenereerde enquêtes te tonen.
Je weet misschien niet dat er ook Yelp-advertenties zijn - en als je bent zoals de meeste ... Google Knowledge Panel-verificatie - hoe je het claimt voor meer omzet Heb je ooit aandacht besteed aan die vakjes aan de rechterkant van de schuilplaats in de resultaten van de Google-zoekmachine pagina (SERP)? Ze tonen informatie over een bepaald bedrijf, persoon, product of dienst.
Dat is wat... Hoe u de 'Beoordeel ons op Google-sticker' voor uw bedrijf kunt krijgen in 2022. De Google-recensiesticker is een acceptabele en effectieve manier voor kleine bedrijven om klanten te binden door klanten toe te staan beoordelingen te licentiëren. Whethu bent een loodgieter, elektricien of zelfs een...